Clubdienst

Overzicht werkzaamheden clubdienst SEW
 

Voor de bestuursdienst:
- Het bord met het overzicht van de kleedkamers invullen en ophangen
      * Openen van de poorten en de kleedkamers en als de clubdienst zich meldt dan kun je de sleutels overdragen.
- Op zondag de loterij regelen/ bord ophangen en prijzen na de wedstijd uitdelen.

Taken clubdienst zaterdag
* Zij hangen de SEW vlag in top. ( de vlag ligt in de bestuurskamer of de geluidskamer.) Zowel bij het A veld als het B veld een vlag ophangen.
* Zij maken de velden in orde, doelen,hoekvlaggen e.d.
* Pupillendoeltjes op de lijnen zetten, na de wedstrijden weer terug zetten naast het veld.
* Ze vangen de bezoekende teams op en begeleiden ze naar de juiste kleedkamers. ( zie overzicht bord bij de kantinedeur)
* Ze geven de scheidsrechters 2 consumptiebonnen.
* Vallen evt. in als een scheidsrechter niet op komt dagen.
* Zij verzorgen de ranja/thee voor de teams en koffie voor de begeleiding.
* Zij geven aan de kantine dienst door hoeveel ranja/thee en om hoe laat ze het willen hebben.
Zie programmaoverzicht in de Kern of site of het bord.
* Niet de scheidsrechters vergeten wat te drinken aan te bieden.
* Na de wedstrijden de kleedkamers schoon maken. Kranen goed dicht draaien.
* De hoekvlaggen weer weg halen en alles afsluiten.
* De sleutelbos weer aan de bestuursdienst afgeven.

Voor de zondag:
* Hetzelfde als de zaterdag.
* Extra: de vlaggen op het A veld ophangen. Deze liggen in de geluidskamer op de plank.
* Zorgen dat de netten na de wedstrijden weer omhoog staan zodat de maaier er geen last van heeft.
* Na de wedstrijd van het 1e en 2e team 2 flessen fris met bekertjes in de kleedkamers brengen.


- De bestuursdienst controleert of de kleedkamers zijn schoongemaakt.
- De bestuursdienst zorgt dat de ruilformulieren bij Maurice terecht komen.

 

Wedstrijdverslagen

23-07-2014 G-toernooi 2014
22-07-2014 Tennisavond SEW voetbal
20-07-2014 PASFOTO INLEVEREN VOOR GELDIGE SPELERSPAS
16-07-2014 Teamindelingen

Agenda